3 základní cílové skupiny, které můžete oslovit v začátku svého podnikání

Co si budeme povídat, bez lidí byste ve svém byznyse neuspěli. Podnikání není založené pouze na tom, že se jednoho dne rozhodnete a řeknete si – chci mít firmu. Nese to s sebou spoustu povinností, zařizování, a hlavně hledání spřízněných duší, které budou chtít vaši službu nebo produkty. Avšak kde je všechny máte hledat? A jak je přesvědčit, že to, co jim nabízíte, je opravdu nejlepší?

Věc to je důležitá, avšak také i velmi těžká. Vezmeme to popořadě – jsou tři základní cílové skupiny, které můžete v začátku oslovit:

  1. Rodina a vaši známí

Jedná se o jeden z nejdůležitějších kamenů, které můžete při rozjezdu vaší firmy položit. Nejsou to totiž jen oni samotní, společně s jejich oslovením se zpráva o vašem byznyse může dostat mnohem dále, pokud budou s vaší prací spokojení. Však to znáte – co si vrabci cvrlikají na vaší střeše, tak se brzy roznese i na tu od souseda.

  1. „Online“ svět

Mladá generace brouzdá internetovým světem prakticky každý den, pokud nevybouchne router, nezkolabuje mobilní síť v telefonu a funguje přijímač Wi-Fi. Proto je vám určitě jasné, že i na tomto poli je potřeba zrealizovat vhodné podněty, aby si vás lidé všimli. Začneme zlehka – už máte svou FB stránku?

  1. „Offline“ společnost

S přicházejícím trendem e-commerce začíná být „offline“ společnost místy opomíjená. Avšak nezapomínejte na to, že právě přímý kontakt s osobou, kterou máte svým podnikáním oslovit, je také velmi důležitý. Žádný jiný druh komunikace vám ho zatím nenahradí, proto si to vryjte do paměti.

Práce s lidmi a pro lidi není jednoduchá. Avšak bez nich by vaše firma nikdy nemohla dojít tam, kam s ní směřujete. Nezapomínejte na to, že právě budování kontaktů ve všech třech oblastech – rodina a známí, „online“ svět a „offline společnost – je základním kamenem vašeho byznysu, na kterém můžete stavět.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.